עמוד 1 מתוך 1

משתמש כפול - Haim

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 22:05
על ידי Haim
אני לא יודע איך זה קורה / קרה / יקרה , אבל בפועל 2 אנשים משתמשים ביוזר Haim , אני ועוד מישהו .

אז אני לא יודע איך זה קורה , אבל זה קורה .

זה קורא שיש לבן אדם שתי אישיות

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 22:39
על ידי maamoon
BODY

Re: משתמש כפול - Haim

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 17:46
על ידי Haim
מה לעשות - זה התחיל כ-javali ובאיזה שהוא שלב הפך ל-Haim...

Re: משתמש כפול - Haim

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 18:42
על ידי Haim
טוב זה קצת מתחיל להעיק . JAVALI אתה רוצה להחליף ניק או שאני אחליף ?

Re: משתמש כפול - Haim

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 10:38
על ידי javali
ניסיתי לפתוח משתמש חדש - לא עובד. השם והדוא"ל כבר תפוסים.

משה, הצילו, אני רוצה את Javali שלי...

זה בטיפול

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 10:46
על ידי Moshe Eshel
חברים יקרים,

לא צריך לדאוג, אף אחד לא חדר לחשבון שלכם... זה רק בעיה של התוכנה ואני עובד על פתרון... בשלב ראשון על מנת למנוע מקרים נוספים של הבעיה, ניתקתי את הקשר עם התוכנה השניה (שגורם לבעיות הנ"ל) ומעכשיו משתמשים חדשים יצטרכו להרשם בפורום הזה בנפרד.
בנוסף אני אפנה את כל המשתמשים לכאן מראש (יאיר, אתה צריך להיות מרוצה :o ) כך שבשלב ראשון הם כלל לא יראו את שאר האתר (אלא אם כן ילחצו על לינק.)

אני גם עובד על להחזיר לכל אחד את האישיות שלו... אבל זה יקח קצת זמן למרות שאני מקווה שיגמר היום כי אשתי צריכה ללדת כל דקה...
משה