עמוד 1 מתוך 1

לכה פוליאורטנית

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2007, 14:35
על ידי elka
שלום,
אני מעוניין לקנות לכה פוליראוטנית דו רכיבית:
1- מה כדאי להשתמש כיסוד, סילר או יסוד מתאים ללכה
2- מה יחס הערבוב בין הלכה למזרז למדלל ( אני מתכוון להתיז)

תודה מראש

Re: לכה פוליאורטנית

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2007, 19:24
על ידי maamoon
בדרך כלל פוליטרין דו רכיבי בא עם המזרז שלו
אני אישית משתמש בשל INVIBI או של CITVER שתיהם מאפריים צבעים 098324340 במשרד
או בשל ILVA של גוונים ,
יש גם לטמבור ואני מניח גם לנירלט
היחס בדרך כלל הוא 2 מנות לכה 1 מנה מזרז 1 מנה מדלל או פחות
או 100 חלקים לכה
50 חלק מזרז
ו 30- 50 חלק מדלל שזה בדרך כלל מדלל 11 או מדלל איטי יותר ללכה

ההמלצה שלי היא לעשות את היסוד המתאים לה כי החיבור הוא יותר טוב מאשר לסילר