שלום,
אני מעוניין לקנות לכה פוליראוטנית דו רכיבית:
1- מה כדאי להשתמש כיסוד, סילר או יסוד מתאים ללכה
2- מה יחס הערבוב בין הלכה למזרז למדלל ( אני מתכוון להתיז)
תודה מראש
לכה פוליאורטנית
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
לכה פוליאורטניתשלום,
אני מעוניין לקנות לכה פוליראוטנית דו רכיבית: 1- מה כדאי להשתמש כיסוד, סילר או יסוד מתאים ללכה 2- מה יחס הערבוב בין הלכה למזרז למדלל ( אני מתכוון להתיז) תודה מראש
Re: לכה פוליאורטניתבדרך כלל פוליטרין דו רכיבי בא עם המזרז שלו
אני אישית משתמש בשל INVIBI או של CITVER שתיהם מאפריים צבעים 098324340 במשרד או בשל ILVA של גוונים , יש גם לטמבור ואני מניח גם לנירלט היחס בדרך כלל הוא 2 מנות לכה 1 מנה מזרז 1 מנה מדלל או פחות או 100 חלקים לכה 50 חלק מזרז ו 30- 50 חלק מדלל שזה בדרך כלל מדלל 11 או מדלל איטי יותר ללכה ההמלצה שלי היא לעשות את היסוד המתאים לה כי החיבור הוא יותר טוב מאשר לסילר
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים | |||||