עמוד 1 מתוך 1

חזרתי

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 20:35
על ידי bar tal
ולתדהמתי גיליתי שאי אפשר להשאיר אותכם לבד אפילו חודש

:lol:
מזל טוב

בר

Re: חזרתי

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 22:42
על ידי maamoon
ברוך השב