חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צביעת בייץ לסנדוויץ

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

צביעת בייץ לסנדוויץ

הודעהעל ידי shlomi_m » 16 נובמבר 2007, 18:52

האם צריך לשייף קודם
סנדוויץ חדש
תודה
shlomi_m
 
הודעות: 6
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 12:43

Re: צביעת בייץ לסנדוויץ

הודעהעל ידי maamoon » 16 נובמבר 2007, 19:22

יש עדיפות לשייוף עם נייר 120-180
למה:
1. בשביל לאחד את פני השטח לספיגה
2. להרחיק לכלוך שלא נראה
3. לעבור עם היד בשיוף ולגלות בזמן שאתה משייף דיפקטים שאולי לא היית רואה במבט ראשון שני ושלישי
4. לאחד פני שטח (אמרתי אבל זה חשוב אז אני חוזר)
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־2 אורחים