האם צריך לשייף קודם
סנדוויץ חדש
תודה
צביעת בייץ לסנדוויץ
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
צביעת בייץ לסנדוויץהאם צריך לשייף קודם
סנדוויץ חדש תודה
Re: צביעת בייץ לסנדוויץיש עדיפות לשייוף עם נייר 120-180
למה: 1. בשביל לאחד את פני השטח לספיגה 2. להרחיק לכלוך שלא נראה 3. לעבור עם היד בשיוף ולגלות בזמן שאתה משייף דיפקטים שאולי לא היית רואה במבט ראשון שני ושלישי 4. לאחד פני שטח (אמרתי אבל זה חשוב אז אני חוזר)
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־2 אורחים | |||||