עמוד 1 מתוך 1

מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2007, 19:56
על ידי iavihay
ביקרתי היום עם יוסי.ע אצל חרט מתכת בשם "לדרמן" במפרץ חיפה. ניתן להזמין אצלו לוגו אישי המותאם להרכבה על מלחם.(כמו של זיגי..) מחיר הלוגו עם פין (גודל- 2X4 ס"מ) המותאם למלחם הוא 350 ש"ח. (ללא מלחם!) הוא ממליץ על מלחמים של 150-200 וואט. מחירי מלחמים אלו כ-150 ש"ח ועד ל-250 ש"ח.
.( יש לתאם איתו קוטר הפתח של המלחם ) אם יהיו מס חברים המעוניינים בכך. נקבל הנחה..
"לדרמן" רח'חלוצי התעשייה 16, מפרץ חיפה. טל:048724056 048419077 / 048419147

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2007, 20:25
על ידי harel
דיברתי עם חבר צורף שעובד עם מכונת CNC. יכול לייצר לנו גם חותמות כאלה פשוטות מפליז בעלות הרבה יותר נמוכה.
שיטת העובדה שלו היא שאת הלוגו מציירים במחשב (לוגו מסובך שמצריך גרפיקאי יעלה בהתאם), המחשב מייצר תבנית משעווה במכונת CNC ולתבנית זו יוצקים פליז או כל מתכת אחרת.

ככל שיותר חברים ירצו - המחיר ירד. אז מי שרוצה מוזמן לשרשר פה יחד עם תמונת הלוגו המבוקש.

בסופ"ש אקפוץ אליו ואברר יותר פרטים.

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2007, 22:31
על ידי Pini Gold
גם מעניין וגם מעוניין. קחו אותי בחשבון. אני מעדיף לעבוד עם יצרן שכבר עשה מוצר כזה, וגם מוכן לשמוע עם מה הראל חוזר.
אגב מחיר בחו"ל של ראש המלחם (החותמת עצמה בכיתוב אנגלית צחה, ללא המלחם) היא כ 60$ במבצע.

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהפורסם: 16 נובמבר 2007, 19:47
על ידי Raviv
אני מצטרף לקניה.אשמח לקבל פרטים נוספים.

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהפורסם: 17 נובמבר 2007, 07:23
על ידי Alex Milch
ברשותי מלחם כזה כבר 18 שנה (החותם בוצע אצל לדרמן).
קחו בחשבון מכשיר נוסף-זימרסטאט-תחליף לטרמוסטאט.
מין קופסא שמכילה חיבור לחשמל,כפתור וויסות ושקע לחיבור המלחם.
זימרסטאט הוא אמצעי זול בהרבה מטרמוסטאט, לקביעת טמפרטורת הצריבה
(כן,כן,יש בזה צורך), ע"י קוצב זמן-הפעלה/ניתוק של אספקת החשמל למלחם,
ולא ע"י חיישן חום.
ממליץ לקנות מלחם 250 וואט. את החלק המעוקם של ראש ההלחמה מנחושת חותכים ולשארית הישרה מלחימים את החותם עשוי פליז. את כל זה מבצע לדרמן.
את המלחם והזימרסטאט רכשתי בזמנו אצל שז"ר.
שיהיה לכם בכיף-אלכס

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ לא להסתבך!!!!

הודעהפורסם: 17 נובמבר 2007, 15:57
על ידי zigi
המלחם שלי ללא זימרסטאט וללא טרמוסטט ,הפעלה פשוטה מחברים את המלחם לחשמל ,בינתיים ניתן לעשות פעולות אחרות. לאחר שהמלחם מתחמם, עורכים ניסוי קל על חתיכת עץ מאותו סוג שרוצים לצרוב, ואז רואים האם הצריבה מלאה או חלקית.ומתייחסים בהתאם לזמן הנדרש לאחר מספר צריבות מקבלים את הנסיון וגם אם צרבת יותר מידי בפעמים הראשונות בעזרת ניר לטש מישרים את העניין ושלום על ישראל.

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ לא להסתבך!!!!

הודעהפורסם: 17 נובמבר 2007, 17:34
על ידי Alex Milch
רק לקנא בך זיגי! ...וגם שלום על ישראל.