עמוד 1 מתוך 1
מחברים לארון

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 14:47
על ידי yoni g
שלום לכולם.
תוכלו בבקשה לעזור בענין גדלים סטנדרטים של מחברים לארון. אני לא יודע מה שם המחברים, מדובר בתבריג המאפשר הצמדה של שני לוחות ב-90 מעלות. אחד החלקים של המחבר מופיעים בתמונה מצורפת.
רציתי לשאול באיזה מרחק מדוייק מדופן הפלטה יש לקדוח את החור לחלק זה, באיזה עומק, ולאיזה עומק יש להבריג את החלק השני המתחבר אנכית לפלטה השניה.
תודה רבה
Re: מחברים לארון

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 16:20
על ידי kobi simchi
אז ככה....אני לא יודע לגבי במחברים האלה, אבל אני משתמש במחברים כאלה שהם גלויים, עשויים מפלסטיק עם הברגה פנימית מתכתית.על עיקרון של זכר ונקבה.
אשלח לך תמונה בהזדמנות.
אני משתמש בהם כי לא צריך לעשות חורים פנימיים עבור ההתקן הזה.עושה עבודה נפלאה.
Re: מחברים לארון

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 19:19
על ידי maamoon
אני לא יודע מה הכוח של המחברים האלה שאתה מדבר עליהם
את השם אני לא יודע
אני יודע כי יש גדלים שונים וצורות שונות לדבר הזה
הבעייה עם המחברים האלה שהקדחים חייבים להיות מה זה מדוייקים על המ"מ
ואתה צריך לקדוח אופקיט וגם אנכית שני חורים בגדלים שונים ובדיוק רב בשביל שזה יעבוד וגם הם לא כול כך חזקים , בדרך כלל מחברים אלה באים בכול העבודות של הרכב בעצמך משעשויים מסיבית או שבבית
Re: מחברים לארון

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 21:51
על ידי roybarkai
היי,
אני משתמש במחברים של חברת GRASS ומכונת קידוח 21/3 מקדחים.
לכל מחבר שכזה יש נתוני קידוח שונים.
עליך למדוד את המחברים שנקראים אגב מיניפיקס האחד למדוד את אורך התותב בחלק שבין הדיבל ועד לקצה (תחילת החלק המתכתי של התותב) זהו עומק הקידוח לתותב
קוטר התותב הוא בדרך כלל 5 ממ'
את הקידוח מבצעים באמצע הלוח בהתאם לעוביו.
המחבר המוצג בתמונה מגיע במספר אורכים בהתאם לעובי הלוח ועמוק הקידוח הוא בעצם גובה המחבר מקצה לקצה.
מרחק הקידוח בדרך כלל הוא 34 ממ'. אך זה תלוי באורך החלק המתכתי של התותב שאתה יכול למדוד אותו.
עליך לזכור כי חיבור זה דורש דיוק רב בקידוח ונחוצה בדרך כלל מכונת קידוח לצורך כך.
אשמח לעזור לך אם ינן שאלות נוספות.
חיים
0526000866