עמוד 1 מתוך 1

משה, ממשק נהדר!! יישר כוח!

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2007, 23:58
על ידי lidor-a
אני מכיר את הממשק מפורומים אחרים. כך זה צריך להיות.