עמוד 1 מתוך 1
מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 19:12
על ידי zigi
אנו מבקשים את עזרת הציבור בחיפושנו אחרי מנהל הפורום, אשר לא נראה מזה ימים רבים על המסך. והרי תאורו: צבעי בחסד, שולט בכל רזי כימית הצבעים ,
בעל רצון לעזור בתחומו וגם יודע להסביר. מי שימסור פרטים על מקום המצאו יבוא על הברכה ביום ו' הממשמש ובא אצל ירון. (המחפשים)[b][/b]
Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 19:25
על ידי maamoon
אולי תרד ממרומי ישובך במורד ההר יש טייבה שם אני גר
כול יום בשעה הזו אני בודק את הפורום ואם יש חדש אני עונה אבל רדום כבר כמה שבועות בגלל הסתיו אנשים לא צובעים כנראה
Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 19:58
על ידי zigi
הו, סוף כל סוף שומעים ממך, היה רעיון לפנות לעתונות עם התמונה שלך כדי שימצאו אותך בעבורנו, מה איתך בא למפגש??
Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 19:59
על ידי Eliko
וואללה מאמון כבר דאגתי
אז מה רק בעניני צביעה לפי דעתי אתה יכול לתרום בעוד הרבה נושאים
מקווה לראותך ביום ו'
Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 20:34
על ידי maamoon
אם הייתה עושה כמו ערבי טוב ובא ביום שישי לחומוס בטייבה היית פוגש בי
Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 20:35
על ידי maamoon
בזמן האחרון אני מתעייף מהר, אני שונא את שעון החורף הזה , לא מספיק להגיע הביתה וכבר בא לך לישון והעניים עיפות מהחושך
Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 21:35
על ידי Ariel
נו יופי המפגש בבוקר אז תוכל לישון טוב בלילה ולבוא רענן למפגש

Re: מי מכיר ? מי יודע ? היכן מאמון

פורסם:
04 נובמבר 2007, 21:54
על ידי maamoon
אני צריך להחתים את האישה על תופס שחרור ליום ו' קודם