עמוד 1 מתוך 1

אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלו

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2007, 19:15
על ידי maamoon
BODY

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 07:30
על ידי javali
כבר שמתי

גם אני, אבל שלי יותר שווה

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 22:53
על ידי bar tal
הוא גם מסייע ומנגר ארון מטבח... :lol:


[img]C:\Documents%20and%20Settings\Eitan\Desktop[/img]

גם אני, אבל שלי יותר שווה

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 22:57
על ידי bar tal
איך מכניסים תמונה... נסיון שני

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 05:19
על ידי Vintage
אם אתה מתעקש...
ג'קו למעלה, עדינה למטה.

תקתין את התמונה ל 5 ק"ב

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 10:15
על ידי maamoon
בשביל שהיא תצליח בתור תמונה שלך

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהפורסם: 20 אוגוסט 2007, 15:23
על ידי zigi
או את התרנגול שלו

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהפורסם: 20 אוגוסט 2007, 18:25
על ידי maamoon
גבר גבר התרנגול שלך כמו הבעלים שלו