עמוד 1 מתוך 1
אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלו

פורסם:
16 אוגוסט 2007, 19:15
על ידי maamoon
BODY
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 07:30
על ידי javali
כבר שמתי
גם אני, אבל שלי יותר שווה

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 22:53
על ידי bar tal
הוא גם מסייע ומנגר ארון מטבח...
[img]C:\Documents%20and%20Settings\Eitan\Desktop[/img]
גם אני, אבל שלי יותר שווה

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 22:57
על ידי bar tal
איך מכניסים תמונה... נסיון שני
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

פורסם:
18 אוגוסט 2007, 05:19
על ידי Vintage
אם אתה מתעקש...
ג'קו למעלה, עדינה למטה.
תקתין את התמונה ל 5 ק"ב

פורסם:
18 אוגוסט 2007, 10:15
על ידי maamoon
בשביל שהיא תצליח בתור תמונה שלך
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

פורסם:
20 אוגוסט 2007, 15:23
על ידי zigi
או את התרנגול שלו
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

פורסם:
20 אוגוסט 2007, 18:25
על ידי maamoon
גבר גבר התרנגול שלך כמו הבעלים שלו