אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלו
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
גם אני, אבל שלי יותר שווההוא גם מסייע ומנגר ארון מטבח...
[img]C:\Documents%20and%20Settings\Eitan\Desktop[/img] נערך לאחרונה על ידי bar tal בתאריך 20 אוגוסט 2007, 22:39, נערך פעם אחת בסך הכל.
גם אני, אבל שלי יותר שווהאיך מכניסים תמונה... נסיון שני
נערך לאחרונה על ידי bar tal בתאריך 20 אוגוסט 2007, 22:40, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלאם אתה מתעקש...
ג'קו למעלה, עדינה למטה.
תקתין את התמונה ל 5 ק"בבשביל שהיא תצליח בתור תמונה שלך
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלאו את התרנגול שלו
Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלגבר גבר התרנגול שלך כמו הבעלים שלו
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] ו־6 אורחים | |||||