חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלו

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול שלו

הודעהעל ידי maamoon » 16 אוגוסט 2007, 19:15

BODY
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהעל ידי javali » 17 אוגוסט 2007, 07:30

כבר שמתי
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

גם אני, אבל שלי יותר שווה

הודעהעל ידי bar tal » 17 אוגוסט 2007, 22:53

הוא גם מסייע ומנגר ארון מטבח... :lol:


[img]C:\Documents%20and%20Settings\Eitan\Desktop[/img]
נערך לאחרונה על ידי bar tal בתאריך 20 אוגוסט 2007, 22:39, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

גם אני, אבל שלי יותר שווה

הודעהעל ידי bar tal » 17 אוגוסט 2007, 22:57

איך מכניסים תמונה... נסיון שני
קבצים מצורפים
PICT3479.JPG
PICT3479.JPG
נערך לאחרונה על ידי bar tal בתאריך 20 אוגוסט 2007, 22:40, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהעל ידי Vintage » 18 אוגוסט 2007, 05:19

אם אתה מתעקש...
ג'קו למעלה, עדינה למטה.
קבצים מצורפים
IMGP1316-1.JPG
סמל אישי של המשתמש
Vintage
 
הודעות: 14
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:49

תקתין את התמונה ל 5 ק"ב

הודעהעל ידי maamoon » 18 אוגוסט 2007, 10:15

בשביל שהיא תצליח בתור תמונה שלך
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהעל ידי zigi » 20 אוגוסט 2007, 15:23

או את התרנגול שלו
קבצים מצורפים
התרנגולים 001.jpg
התרנגול שלי
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: אני בעד שכול חבר פורום יסים את התמונה שלו או של החתול של

הודעהעל ידי maamoon » 20 אוגוסט 2007, 18:25

גבר גבר התרנגול שלך כמו הבעלים שלו
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] ו־6 אורחים