חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ריקון גזע

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

ריקון גזע

הודעהעל ידי niro » 29 אוקטובר 2007, 18:04

אני מחפש דרך\מכשיר חשמלי לרוקן גיזעי עצים
אשמח לכל אינפורמציה בנושא
niro
 
הודעות: 1
הצטרף: 29 אוקטובר 2007, 18:00

Re: ריקון גזע

הודעהעל ידי Dganit » 29 אוקטובר 2007, 18:45

במקרה ראיתי איך עושים זאת לפני שלשה שבועות באירופה, לקחו מסור שרשרת של גיזום עצים , יצרו את קוי המתאר בחיתוך במסור ואחר כך כל כמה ס"מ בתוך המסגרת , ואז פשוט שברו את החתיכות עם גרזן.
בהצלחה.
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: ריקון גזע

הודעהעל ידי Haim » 29 אוקטובר 2007, 21:23

למה אתה צריך לרוקן גזע ?
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

Re: ריקון גזע

הודעהעל ידי harel » 30 אוקטובר 2007, 01:58

סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־16 אורחים