עמוד 1 מתוך 2

המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 01:37
על ידי Yair Feldmann
זוכרים את המקצועה הנייחת, שהבסיס שלה עולה ויורד כדי להתאים את הגובה לעובי העץ המוקצע? למי שרוצה להיזכר בדיונים שהיו, בבקשה:
http://nagaroot.com/forum1/viewtopic.ph ... highlight=
וכן
http://nagaroot.com/forum1/viewtopic.ph ... highlight=

העיקר: השלמתי אותה והיא עובדת.

צילמתי אותה בווידאו ביתי (בעצם, אני הפעלתי ובתי עירית צילמה), שבו אפשר לראות את המרכיבים השונים: הבסיס, וארבעת הגלגלים המסתובבים ביחד ומעלים/מורידים את הבסיס. לחצו על החץ - ותראו.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=68sXtC5mLSU[/youtube]

Re: המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 06:53
על ידי Eliko
יאיר כל הכבוד
גם נאה למראה וגם עובד.
עכשיו תחשוב כיצד להגדיל את רוחב הלהב אולי להוציא את גליל הסכינים לשני צידי המקצועה.

Re: המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 08:09
על ידי zigi
יופי יאיר גם הראש עובד וגם הידיים, בוא ונראה מה יאמר עכשיו יוסי לאחר מה שאמר בעבר כלהלן:: כל בר דעת יסכים שזה לא רציני נשלח: 11 10 2007 07:20

--------------------------------------------------------------------------------

אני רואה שאתה זקוק דחוף לפרוייקט הגדול כדי שתפסיק
להתעסק עם שטויות חסרות ערך מיקצועי.
ואני אומר זהו נגמרו השטויות!!!!!!!!

Re: המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 08:37
על ידי javali
כל הכבוד.

Re: המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 09:29
על ידי aaron burg
נחמד ביותר

המקצועה - שווה השקה

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 11:06
על ידי Pini Gold
ברכות. נראית מוצלחת.
יש מקום לקיים אירוע השקה הולם.

Re: המקצועה - שווה השקה

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 15:20
על ידי Eliko
פיני צודק
השקה +משקה +.....

Re: המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 18:31
על ידי gilamo
יאיר הממציא, כל הכבוד

Re: המקצועה הנייחת עובדת

הודעהפורסם: 29 אוקטובר 2007, 18:59
על ידי iavihay
היה לכם ספק.?? . לי היה ברור שזה יעבוד... :D

יאיר הממציא, פטנט לנו המציא..
אחד מיני רבים, בראש יש לו ג'יגים..

חושב על רעיון, רואה זאת בדמיון..
אל השולחן ניגש, מוסיף לו שם מגש..

תמיכה וגלגלים, מוטות ומיסבים..
חיזוק ומתיחה, נבנים כהלכה..

השלד כבר מוכן, קורם עור וגידים..
ומה שרק נשאר, להזמין החברים..

התקע בחשמל, התקרובת מוכנה..
והג'יג הבא ממתין -מעבר לפינה..