חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ששש ... מה מתבשל שם?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 20:35

כן זה בהדבקה. אני עושה זאת פעם ראשונה. הפסים הם מעץ קשה ממשפחות שונות. הגוונים אקראיים. בשלב הבא יש לבצע הקצעה וחיתוך לרוחב הפסים ... הדרך עוד ארוכה והמוצר המתבשל הוא בלוק לבוצ'ר.

אם מישהו עשה פעם כזה - הוא מוזמן להעיר לי ב24 השעות הקרובות עד לגמר הייבוש. הדבק אגב עמיד בפני מים.
קבצים מצורפים
Whats cooking.JPG
מה מתבשל שם?
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי Alex Milch » 25 אוקטובר 2007, 20:42

אני מקווה שהקצעת את הלייסטים לפני ההדבקה בכל ארבעת הצדדים.
אגב, כך עושים גם בתעשיה, רק ששם עםמכונה שמקציעה ארבעה צדדים
בו-זמנית.
לא מקובל להקציע בניצב ל-GRAIN, כי הסיבים ייקרעו. רק ליטוש, כמו בתעשיה.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 20:52

sandor47 כתב:אני מקווה שהקצעת את הלייסטים לפני ההדבקה בכל ארבעת הצדדים.
אגב, כך עושים גם בתעשיה, רק ששם עםמכונה שמקציעה ארבעה צדדים
בו-זמנית.
לא מקובל להקציע בניצב ל-GRAIN, כי הסיבים ייקרעו. רק ליטוש, כמו בתעשיה.


תודה, הקצעתי כמה שיכולתי. אח"כ בניצב אעביר ליטוש. לאט אתקדם שלב אחר שלב מפני שאני לא רוצה לעשות הרבה טעויוט. :wink:
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי shmulik » 25 אוקטובר 2007, 20:57

האם אתה מנסר לרוחב ההדבקה כדאי ליצור לוח "דמקה"?
shmulik
משתמש ותיק
 
הודעות: 30
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 21:42

Re: ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי yossi » 25 אוקטובר 2007, 21:16

פיני אני מקווה שלא שכחת לשים נייר בין עצי ההידוק והלוח המודבק
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 21:22

shmulik כתב:האם אתה מנסר לרוחב ההדבקה כדאי ליצור לוח "דמקה"?


כן שמוליק, זה הרעיון.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: ששש ... מה מתבשל שם?

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 21:23

yossi כתב:פיני אני מקווה שלא שכחת לשים נייר בין עצי ההידוק והלוח המודבק

יוסי היקר, שמתי וקס. תודה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: אל תדלג על למלות..

הודעהעל ידי moshik » 25 אוקטובר 2007, 21:23

עדיף בדיוק באמצע החיבור
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: למושיק - אל תדלג על למלות..

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 21:25

moshik כתב:עדיף בדיוק באמצע החיבור


מושיק - אתה מתכוון לפני ההדבקה לאחר החיתוך הבא?
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: למושיק - אל תדלג על למלות..

הודעהעל ידי moshik » 26 אוקטובר 2007, 01:38

כן
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] ו־5 אורחים