|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 20:35
כן זה בהדבקה. אני עושה זאת פעם ראשונה. הפסים הם מעץ קשה ממשפחות שונות. הגוונים אקראיים. בשלב הבא יש לבצע הקצעה וחיתוך לרוחב הפסים ... הדרך עוד ארוכה והמוצר המתבשל הוא בלוק לבוצ'ר.
אם מישהו עשה פעם כזה - הוא מוזמן להעיר לי ב24 השעות הקרובות עד לגמר הייבוש. הדבק אגב עמיד בפני מים.
- קבצים מצורפים
-

- מה מתבשל שם?
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי Alex Milch » 25 אוקטובר 2007, 20:42
אני מקווה שהקצעת את הלייסטים לפני ההדבקה בכל ארבעת הצדדים.
אגב, כך עושים גם בתעשיה, רק ששם עםמכונה שמקציעה ארבעה צדדים
בו-זמנית.
לא מקובל להקציע בניצב ל-GRAIN, כי הסיבים ייקרעו. רק ליטוש, כמו בתעשיה.
-

Alex Milch
- סופר משתמש
-
- הודעות: 4665
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
- מיקום: חיפה
-
על ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 20:52
sandor47 כתב:אני מקווה שהקצעת את הלייסטים לפני ההדבקה בכל ארבעת הצדדים. אגב, כך עושים גם בתעשיה, רק ששם עםמכונה שמקציעה ארבעה צדדים בו-זמנית. לא מקובל להקציע בניצב ל-GRAIN, כי הסיבים ייקרעו. רק ליטוש, כמו בתעשיה.
תודה, הקצעתי כמה שיכולתי. אח"כ בניצב אעביר ליטוש. לאט אתקדם שלב אחר שלב מפני שאני לא רוצה לעשות הרבה טעויוט.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי shmulik » 25 אוקטובר 2007, 20:57
האם אתה מנסר לרוחב ההדבקה כדאי ליצור לוח "דמקה"?
-
shmulik
- משתמש ותיק
-
- הודעות: 30
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 21:42
על ידי yossi » 25 אוקטובר 2007, 21:16
פיני אני מקווה שלא שכחת לשים נייר בין עצי ההידוק והלוח המודבק
-
yossi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 702
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29
-
על ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 21:22
shmulik כתב:האם אתה מנסר לרוחב ההדבקה כדאי ליצור לוח "דמקה"?
כן שמוליק, זה הרעיון.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 21:23
yossi כתב:פיני אני מקווה שלא שכחת לשים נייר בין עצי ההידוק והלוח המודבק
יוסי היקר, שמתי וקס. תודה.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי moshik » 25 אוקטובר 2007, 21:23
עדיף בדיוק באמצע החיבור
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי Pini Gold » 25 אוקטובר 2007, 21:25
moshik כתב:עדיף בדיוק באמצע החיבור
מושיק - אתה מתכוון לפני ההדבקה לאחר החיתוך הבא?
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי moshik » 26 אוקטובר 2007, 01:38
כן
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] ו־5 אורחים
|