אני לא מסכים איתך, אני חושב שיש מקום לריבוי פורומים, והאמת לא ממש מבין מאיפה נובעת ההתנגדות העזה הזו.
בכל אתר פורום שמכבד את עצמו יש מגוון שלם של פורומים, כל אחד בעניינו, אני אפילו מכיר אתר אחד שעניינו יחסית איזוטרי (תת-התמחות של חריטה) שמרכז בתוכו 15! פורומים שונים שהם תת נושאים של תת הנושא הזה... וכל המשתמשים פשוט יודעים שכשנושא מסוים שייך לאחד התת נושאים פשוט שמים שם הודעה. ומדובר בקבוצה מאורגנת של אנשים, שפוגשים אחד את השני בכל הפורומים השונים וגם לפעמים במציאות - ולא מרגישים שום פיצול אישיות... פשוט עניין של סדר ונקיון
למה כן? כי זה מסודר, כי אם מישהו מתעניין רק באחד הדברים (מה לעשות יש כאלה) אז יודע מייד איפה למצוא את מבוקשו ולא צריך לחטט, כי אם מישהו חדש נכנס ישר מבין מה רוצים ממנו ולא צריך להתחיל להתייאש. לא צריך לשאול "האם מישהו כאן חורט?" כי מי שחורט נמצא שם (גם שם). ואם בכל זאת צריך דיון חוצה גבולות - אפשר גם לפתוח פורום מיוחד בשבילו! וגם בשביל חגיגות ה 60 של מדינת ישראל...
תחשבו גדול! לא תמיד קטן ומרוכז זה הכי טוב. לפעמים זה נהיה צפוף ומחניק. תנו צ'אנס לשלום
