עמוד 1 מתוך 1

פוקט הול

הודעהפורסם: 06 ינואר 2011, 22:41
על ידי hotam etz
מישהו משתמש בברגי פוקט הול מקוריים?

Re: פוקט הול

הודעהפורסם: 06 ינואר 2011, 23:30
על ידי Pini Gold
כן. אם צריך משהו רק תגיד.

ברגיי רוברטסון

הודעהפורסם: 07 ינואר 2011, 00:16
על ידי Alik.Kugel
מסרו לי ב"גלבורג" (ראש"לצ) שיש להם ברגיי עץ רוברטסון (עם ראש שקע מרובע). לא בדיוק ברגים של KREG, אבל קרוב ...

Re: פוקט הול

הודעהפורסם: 07 ינואר 2011, 00:32
על ידי moshik
כן מה השאלה?

Re: פוקט הול

הודעהפורסם: 09 ינואר 2011, 09:55
על ידי mushon
מה מייחד ברגי פוקט הול מברגים רגילים ?

המיוחד לברגיי פוקט-הול - תשובה

הודעהפורסם: 09 ינואר 2011, 11:42
על ידי Alik.Kugel
לברגיי פוקט-הול (של KREG למשל) 5 מאפיינים עיקריים:
- הראש הוא בעל שקע מרובע (רוברטסון) - לכן מתאים ל DRILL BIT מרובע
- "שייבה" מובנית בצוואר הראש
- קצה קודח (דומה משהו לקצה הקודח של בורג איסכורית)
- הברזה שמתחילה רק מחצי הגובה (לערך)
- הברגים של KREG באים בשני סוגיי הברזות - גסה (לרוב סוגי העץ הרך כולל סנדביץ וסיבית), עדינה לעצים קשים / דחוסים

Re: המיוחד לברגיי פוקט-הול - תשובה

הודעהפורסם: 09 ינואר 2011, 14:12
על ידי dinx39
אפשר לקבל תמונה ,לידעה כללית

תודה

Re: המיוחד לברגיי פוקט-הול - תשובה

הודעהפורסם: 09 ינואר 2011, 16:04
על ידי Alik.Kugel
הנה:

Re: המיוחד לברגיי פוקט-הול - תשובה

הודעהפורסם: 09 ינואר 2011, 16:13
על ידי Alik.Kugel
לכל אחד מהמאפיינים יש סיבה:
השייבה המובנית - מהדקת את הבורג למדרגה שנוצרת בזמן הקידוח המכין.
הראש המרובע - אמור פחות ל"הקרע".
ההברזה שמתחילה מהאמצע - אמורה להמעיט את כוח הדחיפה הלא רצוי (שנוצר בברגים עם הברזה מלאה) בשלב סיבוב הבורג פנימה.
הקצה הקודח - מקל על ההברגה פנימה, ומונע היווצרות סדקים.
שני סוגיי ההברזות - הברגה עדינה יותר תחדור ותאחוז עץ קשה אופטימלית.