עמוד 1 מתוך 1

כתב חדש : הכנת נעץ לצבע

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 22:33
על ידי maamoon
אני בטוח שיש דברים חסרים אני עושה את הדברים האלה בשעות הלילה אחרי עבודה אז סליחה על הטעויות ואני אשמח לתקן
זה במאמרים

[נערך על ידי admin]
לינק למאמר
http://www.nagaroot.com/article/93

Re: כתב חדש : הכנת נעץ לצבע

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 22:59
על ידי kobi simchi
איך אומרים ביידיש?------סחטיין.

Re: מאמון אין כמוך[ אתה 10. דע לך שהצבע זה 80% מהעבודה ושם

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2007, 09:06
על ידי yossi
בדרך כךך הפישולים הגדולים.