עמוד 1 מתוך 1

צעצועים.... תמונות לפני סיום

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2007, 12:44
על ידי Raviv
צעצועים אחרי צבע לפני שיוף נוסף ולכה.

Re: צעצועים.... תמונות לפני סיום

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2007, 13:49
על ידי harel
יופי של התחלה רביב 8) .
איך חתכת את הפאזל? ממליץ בחום להשתמש במסור נימה או מסוריות פאזלים לג'יקסו (אפשר להשיג אצל ורשבסקי), לא יהיו הרווחים שנוצרו לך והתאמת החלקים מושלמת.
במכונית אתה לא קודח ציר לגלגלים?
תציץ בגלריה של אביחי איסמן ושלי ותקבל עוד רעיונות.

Re: צעצועים.... תמונות לפני סיום

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2007, 13:56
על ידי Raviv
תודה :lol: , המשורית היא משורית לפזלים ועדיין יצא רווח.
ובודאי שיהיה חור לציר בשביל הגלגלים.

Re: צעצועים.... תמונות לפני סיום

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2007, 16:50
על ידי Daniel Ron
עבודות יפות מאוד, אתה בדרך הנכונה. :wink:

Re: צעצועים.... תמונות לפני סיום

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2007, 18:29
על ידי Eliko
רביב המשך כך
כשעובדים במשור נימה התוצאות שנות לגמרי .כפי שתראה בתמונות לא מבחינים ברווחים.

Re: צעצועים.... תמונות לפני סיום

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2007, 19:07
על ידי bar tal
יצא חמוד הצב