אם תמיד רציתם להראות לחברים סרט מיוטיוב, אבל לא רציתם סתם לשתול קישור - הנה הדרך לעשות את זה:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4m8-8MNhpvY[/youtube]
איך להוסיף כזה:
1. מוצאים סרט ביוטיוב (http://www.youtube.com)
2. מעתיקים את הקישור לסרט (רמז: הקישור נראה משהו כזה:
http://www.youtube.com/watch?v=4m8-8MNhpvY
).
3. בפוסט פה באתר איפה שרוצים למקם את הסרט, שמים את הסמן, לוחצים פעם אחת על כפתור הYouTube , עושים paste ללינק ואז לוחצים פעם שניה על הכפתור.
4. ממשיכים לכתוב את שארית הפוסט ושולחים.
בהצלחה
