ברור על מלטשות
שלום!
אני נגר חובב בתחילת דרכי ואני רוכש עכשיו כלים.
אני מתלבט לגבי מלטשות.
האם לקנות שתיים: אקצנטרית של skil וסרט של hunday.
או לחילופין לקנות אחת מהם, אבל לקנות bosch כחול (או משהו מקביל)
מה עדיף? 2 פשוטות? או אחת טובה? ואם אחת אז איזה?
אני נגר חובב בתחילת דרכי ואני רוכש עכשיו כלים.
אני מתלבט לגבי מלטשות.
האם לקנות שתיים: אקצנטרית של skil וסרט של hunday.
או לחילופין לקנות אחת מהם, אבל לקנות bosch כחול (או משהו מקביל)
מה עדיף? 2 פשוטות? או אחת טובה? ואם אחת אז איזה?