שלום!
אני נגר חובב בתחילת דרכי ואני רוכש עכשיו כלים.
אני מתלבט לגבי מלטשות.
האם לקנות שתיים: אקצנטרית של skil וסרט של hunday.
או לחילופין לקנות אחת מהם, אבל לקנות bosch כחול (או משהו מקביל)
מה עדיף? 2 פשוטות? או אחת טובה? ואם אחת אז איזה?
ברור על מלטשות
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ברור על מלטשותשלום!
אני נגר חובב בתחילת דרכי ואני רוכש עכשיו כלים. אני מתלבט לגבי מלטשות. האם לקנות שתיים: אקצנטרית של skil וסרט של hunday. או לחילופין לקנות אחת מהם, אבל לקנות bosch כחול (או משהו מקביל) מה עדיף? 2 פשוטות? או אחת טובה? ואם אחת אז איזה?
Re: ברור על מלטשותאקסצנטרית טובה
השימוש במלטשת סרט הוא די נדיר
Re: ברור על מלטשותלי יש את שני הסוגים רוב העבודה נעשית עם אקצטרית, רק לשיופים מאוד גסים יש צורך במשיפת סרט.
לדעתי לך כרגע על אקצנטרית איכותית ובעתיד תשקיע בסרט פשוטה. במידה ויש לך קומפרסור תשקול לקנות פנאומטי ולא חשמלי-יותר אמין ויותר זול. במידה ואין קומפרסור תשקול לקנות קומפרסור ואקצנטרית כך תרויח לחץ אויר ואפשרות לאקדח סיכות ועוד....... מקווה שעזרתי ולא בילבלתי אריאל
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־16 אורחים | |||||