עמוד 1 מתוך 1

נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2007, 21:22
על ידי zigi
יצאו להם ביום ו' האחרון נציגי השרון שבפורום חובבי הנגרות, כדי לבדוק במוזיאון בעכו , איך עבדו הנגרים בעבר, טרום עידן החשמל, טרום עידן המכשירים החשמליים. וראה זה פלא גם בעידן ההוא ידעו לעבוד. במקצועה, במקדחה ידנית, במפסלת, בפטיש ובמשור. מבחר הכלים היה רב, ועובדה היא שהשאירו למשמרת לדורות הבאים אחריהם את כלי העבודה שבהם השתמשו. אנחנו נהננו, ראינו גם כלי עבודה של בעלי מקצוע אחרים, כגון פחחים , חרשי מתכת, כובענים, צורפים ועוד. אני מצרף צילום להנאתכם, ומומלץ מאד לבקר במקום.

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2007, 21:49
על ידי Raviv
יפה מאוד...... איפה זה נמצא בעכו? יש לך כתובת?

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2007, 22:14
על ידי zigi
http://morag.artvision.co.il/ הכנס ללינק הזה, יש שם מצגות יפות ממקומות שונים ובין היתר המצגת על המוזיאון לפולקלור בעכו, מומלץ לכולם לבקר במקום

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2007, 23:47
על ידי bar tal
ממש בליינים החבר'ה מהשרון, יפה לכם

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2007, 00:18
על ידי Eliko
מה שזיגי לא כתב שנסענו לסדנא בנגרות מסורתית...בהדרכתו והנחיתו של אל ג'זאר ובהשראת ד'אהר אל עומר

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2007, 00:20
על ידי bar tal
שזה כבר ממש לא יפה שלא מספרים... לפני האירוע

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2007, 12:43
על ידי zigi
בר מצטערים אנו מאד, היות ואל ג'אזר לא יכול היה לארח מספר רב של אנשים, הוא קרא לארכיאולוג שבחבורה עם תגבור קל שלנו, ואנו התחייבנו בפניו להעביר את כל החומר מהסדנא כפי שקיבלנו ליתר חברי הפורום.

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2007, 12:53
על ידי Pini Gold
תירוץ קלוש מאוד ביחס לחומרת המעשה.

Re: נציגי סניף השרון במוזיאון בעכו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2007, 13:38
על ידי Daniel Ron
ממש מעניין ונחמד, ואני כנציג גבעתיים הדלה הייתי ממש קרוב אליכם, הייתי בסוף שבוע עם המשפחה באכזיב, היה ממש נפלא.

נכון, לא ראיתי כלי נגרות אבל ראיתי נוף וים מדהימים וחוף נקי, מים צלולים וחמימים. בקיצור היה נהדר.

אם הייתם מצייצים, היינו נפגשים. :D