עמוד 1 מתוך 2

המקצועה הנייחת

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 00:15
על ידי Yair Feldmann
זוכרים את התכנון למשטח מתרומם למקצועה ניידת שהוסבה לנייחת? השלמתי את הבנייה. בתמונה רואים את המשטח הלבן (סנדביץ' מצופה מלמין - גם שטוח לגמרי וגם חלק) שעולה ויורד על מוטות התבריג 6 מ"מ המתחברים לארבעת הגלגלים. אני עוד בשלב הנסיונות, אבל דווקא הכיוון של כל גלגל בנפרד מאפשר לי לשלוט בתנוחת העץ ביחס למקצועה (שקבועה במקום). בעתיד, אולי אעבור לרצועה או שרשרת שתסובב את כל הגלגלים ביחד. כל סיבוב של הגלגל מעלה את המשטח במילימטר אחד.
עליית המשטח וירידתו נגרמת כי מוט התבריג עובר דרך בורג שקועה במשטח. זה היה קל מאוד (ראו תצלום): פשוט קדחתי חור בדופן ותחבתי לתוכו את האום, שלא יכולה לברוח לשום מקום.
משמאל, רואים את השקית הקולטת את הנסורת הרבה, אבל אפשר גם לחבר ישירות לשואב אבק.

Re: המקצועה הנייחת- יאיר מי יכול עליך?

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 01:40
על ידי zigi
יאיר, החל מרגע זה אתה מפסיק לנגר, ומקבל מאתנו מינוי של ממציא פטנטים, המח שלך כל הזמן קודח, במובן החיובי.

Re: המקצועה הנייחת- יאיר מי יכול עליך?

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 08:39
על ידי Eliko
אני תומך בכל מילה של זיגי. ובהחלט מצפה שתמשיך ותעשיא אותנו בג'יגים (תעשה כבר מהתחלה כמה....)

Re: כל בר דעת יסכים שזה לא רציני

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 09:20
על ידי yossi
אני רואה שאתה זקוק דחוף לפרוייקט הגדול כדי שתפסיק
להתעסק עם שטויות חסרות ערך מיקצועי.

Re: המקצועה הנייחת

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 09:22
על ידי aaron burg
יאיר שלום
עושה רושם "סופר היי-טקי"

ראיתי את השרטוט הראשוני למתקן והתרשמתי ביותר מיכולת השירטוט שלך. איפה/אייך למדת לשרטט בצורה מקצועית כזו?
לאחר מספר נסיונות שירטוט הגעתי למסקנה שאני צריך עזרה בלימוד המערכת,
האם ידוע לך על מקום שב ניתן ללמוד בצורה מסודרת את רזי המערכת?
אהרון

SKETCHUP

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 10:36
על ידי Yair Feldmann
אהרון, אני "חולה" על תוכנת סקצ'אפ. שרטוט לא למדתי אף פעם, אבל התוכנה מאפשרת, כשלומדים את רזיה, להוציא תוצאות נפלאות - ומה שאני עשיתי הוא אפס-אפס-אפס הקצה של יכולותיה.
במדריך עסקים, כאן באתר, פתחתי פרק מיוחד לתוכנה, ובו כמה וכמה קישורים מעניינים, כולל מדריכים ללימוד התוכנה, פורום בנושא ועוד. צלול שם, והכן לך כמה וכמה שעות, כי זה נושא בלתי-נדלה. די אם תראה את הקישור הזה
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/search?q=woodworking&btnG=Search&styp=m
שיש בו 200 פריטים שאנשים עיצבו בתוכנה, ועונים למילת החיפוש woodworking - שאתה יכול להעתיק, לשלב במודלים שלך וכו'. בהצלחה!

Re: SKETCHUP

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 12:26
על ידי Pini Gold
יאיר - האם אתה משתמש ב PRO או ב FREE הרגיל?

Re: כל בר דעת יסכים שזה לא רציני

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 12:27
על ידי moshik
היצירתיות חשובה עשרות מונים מהשימושיות.

עוד לא גמרתי טירונות...

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 13:06
על ידי Yair Feldmann
לפיני - בגרסת FREE, ועוד לא התחלתי לגרד את תחתית הפוטנציאל שלה!

Re: כל בר דעת יסכים שזה לא רציני

הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2007, 13:17
על ידי yossi
גם היצירתיות מן הדין שתהה ערכית.
הן שנינו יודעים שכוון הגובה לא רלוונטי אם אינו נעשה סימולטנית ב 4 פינות המכשיר.
מעבר לכך המכשיר אינו מיועד לעבוד בעומסים נורמטיביים כך ששבב קצת רציני ישבית אותו.
משול הדבר להמצאת כלי לחליבת ציפורים.