עמוד 1 מתוך 1

היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהפורסם: 09 אוקטובר 2007, 21:40
על ידי yossi
ייקח קצת זמן עד שתגיע למישכנה החדש אבל שווה לחכות

מברוק על הקניה!

הודעהפורסם: 09 אוקטובר 2007, 22:02
על ידי Moshe Eshel
ספר למה בחרת דוקא בדגם הזה, וקצת שיקולים בבחירת מסור שולחן בכלל.
אולי קישור למפרט הטכני וכמה אתה חושב שהעלות תגיע ל...

ושוב מזל טוב, מקווה מאוד שישרת אותך נאמנה!

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2007, 00:25
על ידי harel
מזל טוב יוסף, מבטיח להגיע בהקדם לפנות את הרקסון ולהכין את הקרקע למישכנה החדש של כלתך הצעירה והמבטיחה. :D

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2007, 08:40
על ידי Eliko
מברוק
שיהיה בשעה טובה
נראה חבל"ז

בשעה טובה

הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2007, 08:50
על ידי Pini Gold
עכשיו סבלנות ומאחל לך שעד סוף השנה המשור כבר יותקן אצלך.

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2007, 19:16
על ידי bar tal
מזל טוב
בקרוב...

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2007, 20:46
על ידי Alon
מברוק אחלה משור תהנה ושמור על האצבעות.
ספר קצת איך אתה מביא לארץ? אני מניח שהמשור תוצרת ארה"ב ולכן 110V?

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2007, 23:06
על ידי yossi
http://www.grizzly.com/products/g1023slw

זהו הלינק של גריזלי.
המסור הוא 220 וולט כפי שמצויין במיפרט הטכני.
המסור מגיע עם חברת שילוח בשם US ADDRESS