היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלהייקח קצת זמן עד שתגיע למישכנה החדש אבל שווה לחכות
מברוק על הקניה!ספר למה בחרת דוקא בדגם הזה, וקצת שיקולים בבחירת מסור שולחן בכלל.
אולי קישור למפרט הטכני וכמה אתה חושב שהעלות תגיע ל... ושוב מזל טוב, מקווה מאוד שישרת אותך נאמנה!
Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלהמזל טוב יוסף, מבטיח להגיע בהקדם לפנות את הרקסון ולהכין את הקרקע למישכנה החדש של כלתך הצעירה והמבטיחה.
Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלהמברוק
שיהיה בשעה טובה נראה חבל"ז
Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלהמזל טוב
בקרוב...
Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלהמברוק אחלה משור תהנה ושמור על האצבעות.
ספר קצת איך אתה מביא לארץ? אני מניח שהמשור תוצרת ארה"ב ולכן 110V?
Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלהhttp://www.grizzly.com/products/g1023slw
זהו הלינק של גריזלי. המסור הוא 220 וולט כפי שמצויין במיפרט הטכני. המסור מגיע עם חברת שילוח בשם US ADDRESS
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־7 אורחים | |||||