עמוד 1 מתוך 2

כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 12:03
על ידי zigi
בניתי שני כסאות , פרקתי אותם, נארזים בחבילה, טסים לסן דייגו.

Re: כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 13:54
על ידי Eliko
זיגי יפה מאוד
מתי אני יכול לבוא ולהעמיס ... אחד יספיק.....

פרסם תוכניות ?

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 15:15
על ידי kobi simchi
אם אפשר

Re: פרסם תוכניות ?

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 16:32
על ידי yossi
תבקש מאביחי הוא המקור

Re: כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 18:50
על ידי maamoon
אני יותר קרוב אז אני לפניך בתור בבקשה אלי

Re: כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 15 אוגוסט 2007, 22:58
על ידי kobi simchi
עזבו, אל תריבו.אני אקח את שנים.לא צריך אריזה.

Re: כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2007, 22:02
על ידי javali
חמדמדים .
יש לך תוכניות שלהם ?

Re: כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2007, 23:41
על ידי zigi
המקורות אינם שלי, אולם באם אתה רוצה, אוכל להכין לך שבלונה ולצרף הסברים לביצוע.

Re: כסאות לחו"ל

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 00:03
על ידי Pini Gold
הי זיגי, יופי של עבודה. תגיד, למה לא נתתי לי אותם, אני עכשיו בארהב ויכולתי לעזור. אגב, היום ביקרתי במחסן מכירות לכלי עבודה חשמליים. שם ראיתי משור חדש, כמו שלנו אבל של פירמה מתחרה. רצו לתת לי אותו ב 210 דולר לפני מס. אשתי היקרה אמרה שיהיה לה מאוד קשה לסחוב אותו אז ויתרתי. נכון שאני בחור טוב?
להתראות, פיני

Re: להיות נאמנים לאמת הרי שהמקור לכיסאות האלו

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 08:23
על ידי yossi
הוא אודי ידידנו.
הוא שראה תמונה
הוא שתיכנן ובנה ראשון
וכמובן שהכניס מידות לרשת.
אז למי שמתעניין הינה המקור

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgC ... d=20356622