עמוד 1 מתוך 2
כסאות לחו"ל

פורסם:
15 אוגוסט 2007, 12:03
על ידי zigi
בניתי שני כסאות , פרקתי אותם, נארזים בחבילה, טסים לסן דייגו.
Re: כסאות לחו"ל

פורסם:
15 אוגוסט 2007, 13:54
על ידי Eliko
זיגי יפה מאוד
מתי אני יכול לבוא ולהעמיס ... אחד יספיק.....
פרסם תוכניות ?

פורסם:
15 אוגוסט 2007, 15:15
על ידי kobi simchi
אם אפשר
Re: פרסם תוכניות ?

פורסם:
15 אוגוסט 2007, 16:32
על ידי yossi
תבקש מאביחי הוא המקור
Re: כסאות לחו"ל

פורסם:
15 אוגוסט 2007, 18:50
על ידי maamoon
אני יותר קרוב אז אני לפניך בתור בבקשה אלי
Re: כסאות לחו"ל

פורסם:
15 אוגוסט 2007, 22:58
על ידי kobi simchi
עזבו, אל תריבו.אני אקח את שנים.לא צריך אריזה.
Re: כסאות לחו"ל

פורסם:
16 אוגוסט 2007, 22:02
על ידי javali
חמדמדים .
יש לך תוכניות שלהם ?
Re: כסאות לחו"ל

פורסם:
17 אוגוסט 2007, 23:41
על ידי zigi
המקורות אינם שלי, אולם באם אתה רוצה, אוכל להכין לך שבלונה ולצרף הסברים לביצוע.
Re: כסאות לחו"ל

פורסם:
18 אוגוסט 2007, 00:03
על ידי Pini Gold
הי זיגי, יופי של עבודה. תגיד, למה לא נתתי לי אותם, אני עכשיו בארהב ויכולתי לעזור. אגב, היום ביקרתי במחסן מכירות לכלי עבודה חשמליים. שם ראיתי משור חדש, כמו שלנו אבל של פירמה מתחרה. רצו לתת לי אותו ב 210 דולר לפני מס. אשתי היקרה אמרה שיהיה לה מאוד קשה לסחוב אותו אז ויתרתי. נכון שאני בחור טוב?
להתראות, פיני
Re: להיות נאמנים לאמת הרי שהמקור לכיסאות האלו

פורסם:
18 אוגוסט 2007, 08:23
על ידי yossi
הוא אודי ידידנו.
הוא שראה תמונה
הוא שתיכנן ובנה ראשון
וכמובן שהכניס מידות לרשת.
אז למי שמתעניין הינה המקור
http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgC ... d=20356622