חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

היי ממון מה שלומך?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

היי ממון מה שלומך?

הודעהעל ידי shulamit623 » 07 אוקטובר 2007, 21:45

שתי שאלות יש לי ,אשמח מאוד למעט יידע ממך

מה זה צבעי חלב?

מה זה צבעי יסוד דו רכיבי פוליריטני ומתי צריך להשתמש בהם אשמח מאוד אם מעט תרחיב בנושא הזה.

הרבה תודה
shulamit623
 
הודעות: 12
הצטרף: 01 אוקטובר 2007, 21:14

Re: היי ממון מה שלומך?

הודעהעל ידי maamoon » 08 אוקטובר 2007, 20:23

צבע חלב
זה צבע שנעשה בתקופה הקולניאלית באמריקה מחלב
אני אקרא את המאמר וארחיב אחר כך בבקשה
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים

cron