ברצוני להצמיד 2 לוחות עץ אורן, עובי 18מ"מ רוחב 20ס"מ ואורך 60, כך שאקבל לוח אחד במידות 120x20
אין באפשרותי להשתמש בלייסטים בנקודת החיבור.
(לא יופעל משקל רב על הלוח המוגמר)
מהן האפשרויות? (הדבקה בלבד לא תהיה מספיק חזקה)
נ.ב - ניסיתי חבור בדיבלים מעץ בין 2 הלוחות אך התוצאה לא היתה מספיק מדויקת...
תודה ציקו
