חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חיים שרגא....אתה כאן?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

חיים שרגא....אתה כאן?

הודעהעל ידי kobi simchi » 14 אוגוסט 2007, 23:45

תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: חיים שרגא....אתה כאן?

הודעהעל ידי javali » 16 אוגוסט 2007, 22:04

kobi simchi כתב:


כן , פדחן . מה אתה עושה לי OUTING ?

אני פה . שבוע הבא אני מסתער על עבודות הנגרות , מתוכננות לי לא מעט עבודות .
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

Re: חיים שרגא....אתה כאן?

הודעהעל ידי kobi simchi » 17 אוגוסט 2007, 16:09

חיפשתי אותך בתחנה שבוע שעבר....אמרו לי שיצאת.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: חיים שרגא....אתה כאן?

הודעהעל ידי javali » 17 אוגוסט 2007, 22:00

kobi simchi כתב:חיפשתי אותך בתחנה שבוע שעבר....אמרו לי שיצאת.


וואלה .

אני משתדל להסתובב בחוץ (בתחנה משעמם לי קצת) , ויש לי המון עבודה בחוץ

עכשיו אני בחופש (עובר דירה) אבל "דואגים" שאהיה בתחנה לפחות 5 שעות ביום (במסגרת הח"שים שאני לוקח כמובן ...)
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־10 אורחים

cron