kobi simchi כתב:
כן , פדחן . מה אתה עושה לי OUTING ?
אני פה . שבוע הבא אני מסתער על עבודות הנגרות , מתוכננות לי לא מעט עבודות .
חיים שרגא....אתה כאן?
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חיים שרגא....אתה כאן?תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
Re: חיים שרגא....אתה כאן?
כן , פדחן . מה אתה עושה לי OUTING ? אני פה . שבוע הבא אני מסתער על עבודות הנגרות , מתוכננות לי לא מעט עבודות .
Re: חיים שרגא....אתה כאן?חיפשתי אותך בתחנה שבוע שעבר....אמרו לי שיצאת.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
Re: חיים שרגא....אתה כאן?
וואלה . אני משתדל להסתובב בחוץ (בתחנה משעמם לי קצת) , ויש לי המון עבודה בחוץ עכשיו אני בחופש (עובר דירה) אבל "דואגים" שאהיה בתחנה לפחות 5 שעות ביום (במסגרת הח"שים שאני לוקח כמובן ...)
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־10 אורחים | |||||