אם יש מגבלה של 2 MB לדעתי זה מספיק.
אני חושב שזה לא ידידותי למשתמש לכווץ קובץ של כ-40K רק בגלל שPDF היא סיומת לא נתמכת ו-ZIP כן.
לפיכך משה, אני מציע להוסיף PDF לסיומות המותרות. זה מאוד יקל על תהליך העלאת קבצים.
תודה.
למה אסור לצרף קבץ PDF?
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
למה אסור לצרף קבץ PDF?אם יש מגבלה של 2 MB לדעתי זה מספיק.
אני חושב שזה לא ידידותי למשתמש לכווץ קובץ של כ-40K רק בגלל שPDF היא סיומת לא נתמכת ו-ZIP כן. לפיכך משה, אני מציע להוסיף PDF לסיומות המותרות. זה מאוד יקל על תהליך העלאת קבצים. תודה.
שאלה מעולה...לא הייתי מודע שאסור ועכשיו מותר (ביחד עם קבצי מסמך אחרים כמו וורד וכדומה)
תודה ששמת לב!
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־16 אורחים | |||||