חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

למה אסור לצרף קבץ PDF?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

למה אסור לצרף קבץ PDF?

הודעהעל ידי lidor-a » 14 אוגוסט 2007, 23:11

אם יש מגבלה של 2 MB לדעתי זה מספיק.
אני חושב שזה לא ידידותי למשתמש לכווץ קובץ של כ-40K רק בגלל שPDF היא סיומת לא נתמכת ו-ZIP כן.

לפיכך משה, אני מציע להוסיף PDF לסיומות המותרות. זה מאוד יקל על תהליך העלאת קבצים.
תודה.
סמל אישי של המשתמש
lidor-a
 
הודעות: 8
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:55
מיקום: גבעתיים

שאלה מעולה...

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 14 אוגוסט 2007, 23:22

לא הייתי מודע שאסור ועכשיו מותר (ביחד עם קבצי מסמך אחרים כמו וורד וכדומה)

תודה ששמת לב!
קבצים מצורפים
chiptray.pdf
מאמר קצת על בניית קופסה לאביזרי פוקר
(529.62 KiB) הורד 545 פעמים
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־16 אורחים