לכל אלה שנישארו בארץ
זיגי גם אני בארץ, ולכל אלה המבלים תמשיכו לעשות חיים כמה שיותר ותחזרו עים רעיונות חדשים וכוחות להמשיך עים הניסורת . נב סוף סוף סיימתי את השולחן השני תמונות בהמשך ,זה לא התחום החזק שלי אך אומר מאמון שוויה שוויה . מיקי