עמוד 1 מתוך 1

לכל אלה שנישארו בארץ

הודעהפורסם: 03 אוקטובר 2007, 22:45
על ידי sigi
זיגי גם אני בארץ, ולכל אלה המבלים תמשיכו לעשות חיים כמה שיותר ותחזרו עים רעיונות חדשים וכוחות להמשיך עים הניסורת . נב סוף סוף סיימתי את השולחן השני תמונות בהמשך ,זה לא התחום החזק שלי אך אומר מאמון שוויה שוויה . מיקי

Re: לכל אלה שנישארו בארץ - יופי מיקי

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2007, 11:32
על ידי zigi
סוף כל סוף רואים אותך כאן על המחשב, עכשיו גם אתה יכול להתחיל לעבוד. חג שמח