עמוד 1 מתוך 1

שאלה של צירים

הודעהפורסם: 03 אוקטובר 2007, 09:51
על ידי fcshlom
שלום חברים
יש לי בבית ארון חשמל שבנוי בתוך נישה בקיר.
בכדי לסגור אותו הכנתי מסגרת פנימית ודלת מפלטת MDF מצופה פורניר.
הבעיה צצה כאשר ניסיתי לחבר את הדלת למסגרת בעזרת צירי מטבח סטנדרטים.
הדלת אמורה היתה לכסות את הפתח במלואו עם תוספת של כס"מ מכל צד,
אבל הציר לא מאפשר לי לפתוח את הדלת במצב הזה ויש לחבר אותו צמוד לקצה הדלת כך שנותר חריץ בין הדלת לנישה.
מצ"ב תמונה של התוצאה.
האם יש צירים המאפשרים לחבר את הדלת בצורה שתכסה את הפתח טוב יותר?

Re: שאלה של צירים-לא ככה עושים את זה

הודעהפורסם: 03 אוקטובר 2007, 11:15
על ידי Alex Milch
אין ציר שיעבוד כמו שאתה מתאר. יש ציר שנקרא "ישר" והוא מכסה את כל המסגרת פחות כ-1 מ"מ מכל צד, כלומר זו תהיה מידת הדלת.
פתרונות אפשריים ומעשיים:
1. להתקין את המסגרת במישור אחד עם הריר ולהוסיף לייסט הלבשה (לפי עיקרון דלתות מעבר), אז תצטרך ציר מסוג "כפוף" שהוא יכסה 6-7 מ"מ את המסגרת בצד הציר.
2. להבליט את המסגרת כ-2 ס"מ מחוץ למישור הקיר, ואז לחבר את לייסט ההלבשה מסביב ובכך אתה חוזר לאפשרות של כיסוי כל המסגרת-אין להבליט את הדלת בצד של הצירים בשום אופן.

אשתדל לענות על שאלות נוספות - בהצלחה!

Re: שאלה של צירים-לא ככה עושים את זה - איך לא המציאו?

הודעהפורסם: 03 אוקטובר 2007, 11:48
על ידי fcshlom
לא נראה לי הגיוני שלא המציאו משהו מתאים
:cry:

Re: שאלה של צירים-לא ככה עושים את זה - איך לא המציאו?

הודעהפורסם: 03 אוקטובר 2007, 18:53
על ידי Alex Milch
ידידי הקופצן-בסך הכל ניסיתי לעזור, אינני זקוק להוקרה מפורשת,
18 שנה כנגר מיקצועי, לא נתקלתי ב"איך לא המציאו" שאתה מתעקש עליו.
...ושיהיה לך בהצלחה !

Re: שאלה של צירים-לא ככה עושים את זה - איך לא המציאו?

הודעהפורסם: 05 אוקטובר 2007, 16:35
על ידי fcshlom
אל נא באפך,
:oops: לא התכוונתי לזלזל חס ושלום בידע ובנסיון שלך.
אם נפגעת התנצלותי הכנה.

בסופו של דבר, העפתי את המסגרת הפנימית וחיברתי את הצירים ישירות לקיר ובכך נפתרה הבעיה.
הפתרון שכן ראיתי במקום כלשהו היה שימוש במנגנון של קלפה, דלת למיקרוגל
אבל המנגנון יקר מאוד.

תודה על התגובה ושנה טובה.

Re: שאלה של צירים-לא ככה עושים את זה - איך לא המציאו?

הודעהפורסם: 05 אוקטובר 2007, 20:16
על ידי Alex Milch
אני שמח שמצאת פיתרון לשביעות רצונך-אשתדל לעזור גם בעתיד.