שלום חברים
יש לי בבית ארון חשמל שבנוי בתוך נישה בקיר.
בכדי לסגור אותו הכנתי מסגרת פנימית ודלת מפלטת MDF מצופה פורניר.
הבעיה צצה כאשר ניסיתי לחבר את הדלת למסגרת בעזרת צירי מטבח סטנדרטים.
הדלת אמורה היתה לכסות את הפתח במלואו עם תוספת של כס"מ מכל צד,
אבל הציר לא מאפשר לי לפתוח את הדלת במצב הזה ויש לחבר אותו צמוד לקצה הדלת כך שנותר חריץ בין הדלת לנישה.
מצ"ב תמונה של התוצאה.
האם יש צירים המאפשרים לחבר את הדלת בצורה שתכסה את הפתח טוב יותר?
