היי נסיון שלישי שלי להכנס
משהו לא ברור לי בפורום הזה איך הוא עובד? אשמח להסבר למשל כשאני נכנסת להודעות של חברים כאן, איך אני חוזרת חזרה?
היי שמי שולי ואני יותר משמחה לגלות שיש פורום כזה, אני עוסקת בצביעת רהיטים ומתכוונת להפוך את זה למקצוע אשמח מאוד להעזר בכם וכמובן בצינעה רבה לנסות ולעזור לכם
המון תודה וחג שמח לכם. אה ועוד משהו מה הפירוש "שאלת משאל"
היי שמי שולי ואני יותר משמחה לגלות שיש פורום כזה, אני עוסקת בצביעת רהיטים ומתכוונת להפוך את זה למקצוע אשמח מאוד להעזר בכם וכמובן בצינעה רבה לנסות ולעזור לכם
המון תודה וחג שמח לכם. אה ועוד משהו מה הפירוש "שאלת משאל"