shulamit623 כתב:משהו לא ברור לי בפורום הזה איך הוא עובד? אשמח להסבר למשל כשאני נכנסת להודעות של חברים כאן, איך אני חוזרת חזרה?
היי שמי שולי ואני יותר משמחה לגלות שיש פורום כזה, אני עוסקת בצביעת רהיטים ומתכוונת להפוך את זה למקצוע אשמח מאוד להעזר בכם וכמובן בצינעה רבה לנסות ולעזור לכם
המון תודה וחג שמח לכם. אה ועוד משהו מה הפירוש "שאלת משאל"
ברוכה הבאה
אני חוזר מהוד' לעמוד ראשי דרך כפתור ה back, פעמיים, יש ופציה נחמדה כשאת נכנסת לפורום לראשונה " הצג הודעות מאז כניסתך האחרונה" ואז את רואה רק את ההוד' שטרם קראת, בתצוגת "thread view" את רואה את כל התגובות פתוחות מתחת להוד' הראשית.
אני מניח שמתרגלים לפורום אחרי פעם פעמיים, מכל מקום אין לי מושג מה זו שאלת משאל? אבל אפשר לעשות טסט
בהצלחה בר