חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

היי נסיון שלישי שלי להכנס

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

היי נסיון שלישי שלי להכנס

הודעהעל ידי shulamit623 » 02 אוקטובר 2007, 21:25

משהו לא ברור לי בפורום הזה איך הוא עובד? אשמח להסבר למשל כשאני נכנסת להודעות של חברים כאן, איך אני חוזרת חזרה?
היי שמי שולי ואני יותר משמחה לגלות שיש פורום כזה, אני עוסקת בצביעת רהיטים ומתכוונת להפוך את זה למקצוע אשמח מאוד להעזר בכם וכמובן בצינעה רבה לנסות ולעזור לכם
המון תודה וחג שמח לכם. אה ועוד משהו מה הפירוש "שאלת משאל"
shulamit623
 
הודעות: 12
הצטרף: 01 אוקטובר 2007, 21:14

Re: היי נסיון שלישי שלי להכנס

הודעהעל ידי maamoon » 02 אוקטובר 2007, 22:15

שדבר משתקף מכמה זווית אז מגלים אותו יותר טוב
אשמח לעזרה שלך , וחברים והמבקרים ישמחו לעוד דעה
ואת איך הפורום עובד את תגלי אט אט
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: היי נסיון שלישי שלי להכנס

הודעהעל ידי bar tal » 04 אוקטובר 2007, 13:55

shulamit623 כתב:משהו לא ברור לי בפורום הזה איך הוא עובד? אשמח להסבר למשל כשאני נכנסת להודעות של חברים כאן, איך אני חוזרת חזרה?
היי שמי שולי ואני יותר משמחה לגלות שיש פורום כזה, אני עוסקת בצביעת רהיטים ומתכוונת להפוך את זה למקצוע אשמח מאוד להעזר בכם וכמובן בצינעה רבה לנסות ולעזור לכם
המון תודה וחג שמח לכם. אה ועוד משהו מה הפירוש "שאלת משאל"

ברוכה הבאה
אני חוזר מהוד' לעמוד ראשי דרך כפתור ה back, פעמיים, יש ופציה נחמדה כשאת נכנסת לפורום לראשונה " הצג הודעות מאז כניסתך האחרונה" ואז את רואה רק את ההוד' שטרם קראת, בתצוגת "thread view" את רואה את כל התגובות פתוחות מתחת להוד' הראשית.
אני מניח שמתרגלים לפורום אחרי פעם פעמיים, מכל מקום אין לי מושג מה זו שאלת משאל? אבל אפשר לעשות טסט
בהצלחה בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־14 אורחים