עמוד 1 מתוך 1

שוב נמנע ממני להכנס

הודעהפורסם: 01 אוקטובר 2007, 23:10
על ידי zigi
משה שלום,
בהמשך לשיחתנו מהערב ולאחר שהכנסתי מחדש את שם המשתמש ואת הסיסמה והמערכת עבדה כנדרש.
לא עשיתי שום דבר במחשב והנה עכשיו כאשר ניסיתי להכנס שוב התופעה חזרה על עצמה, לא יכולתי להכנס ללא הכנסת שם וסיסמה.
ברצוני לציין שאיש לא נגע במחשב בין שני הזמנים.
לטיפולך אודה בתודה ומועדים לשמחה

Re: שוב נמנע ממני להכנס

הודעהפורסם: 01 אוקטובר 2007, 23:53
על ידי zigi
משה שוב באותו נושא.
יצאת מהפורום ואחאי חמש דקות כאשר ניסיתי להכנס שוב התופעה חזרה על עצמה, והייתי צריך לתת שם וסיסמה. להמשך טיפול אודה