לא ממש התכוונתי, וחידת החודש
ביום ראשון הלכתי לשוק. בלי להתכוון נכנסו הדברים האלו לסלים שלי.
המדובר על רקורד מספר 50 ללא רוב החלקים, מברג סטנלי-יאנקי מספר 133, מקדח סטנלי 3.8" דנדש, מקצוע פאלקון מספר F5, וחידת החודש.
רקורד מספר 50 הוא גרסא משופרת של הסטנלי עם המספר הזהה. מנגנון כיוון הלהב הרבה יותר טוב, והמקצוע הרבה יותר יציב מהסטנלי המקביל. יש לי כבר אחד כזה, אבל הקודם הגיע אלי עם מוטות עקומים, ואחד מהם נשבר תוך כדי נסיון ליישרו.
פאלקון הוא יצרן מקצועות אוסטרלי שמילא את החסר במקצועות בתקופה שלאחר מלחמות העולם. ה-F5 זהה לסטנלי מספר 5. האיכות של מקצועות פאלקון דומה לזו של סטנלי מתקופת המלחמות, אבל הגוף קצת יותר עבה וקצת יותר כבד.
חידת החודש היא מה השימוש של הכלי הזה. אני מסופק אם יש עוד מי שמשתמש בכזה כלי - אפילו אני כבר החלפתי אותו בגרסאות חשמליות. לקחתי אותו כי זו פעם ראשונה שאני רואה אותו בכזה גודל (בד"כ הוא הרבה יותר קטן) וכי הוא עלה רק דולר אחד. הנה תמונה שלו מזוית אחרת:

המדובר על רקורד מספר 50 ללא רוב החלקים, מברג סטנלי-יאנקי מספר 133, מקדח סטנלי 3.8" דנדש, מקצוע פאלקון מספר F5, וחידת החודש.
רקורד מספר 50 הוא גרסא משופרת של הסטנלי עם המספר הזהה. מנגנון כיוון הלהב הרבה יותר טוב, והמקצוע הרבה יותר יציב מהסטנלי המקביל. יש לי כבר אחד כזה, אבל הקודם הגיע אלי עם מוטות עקומים, ואחד מהם נשבר תוך כדי נסיון ליישרו.
פאלקון הוא יצרן מקצועות אוסטרלי שמילא את החסר במקצועות בתקופה שלאחר מלחמות העולם. ה-F5 זהה לסטנלי מספר 5. האיכות של מקצועות פאלקון דומה לזו של סטנלי מתקופת המלחמות, אבל הגוף קצת יותר עבה וקצת יותר כבד.
חידת החודש היא מה השימוש של הכלי הזה. אני מסופק אם יש עוד מי שמשתמש בכזה כלי - אפילו אני כבר החלפתי אותו בגרסאות חשמליות. לקחתי אותו כי זו פעם ראשונה שאני רואה אותו בכזה גודל (בד"כ הוא הרבה יותר קטן) וכי הוא עלה רק דולר אחד. הנה תמונה שלו מזוית אחרת:
