חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

למה בארץ אין חנות כזאת....

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

למה בארץ אין חנות כזאת....

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 01 אוקטובר 2007, 13:30

http://www.mcmaster.com/
חבל על הזמן...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: למה בארץ אין חנות כזאת....

הודעהעל ידי Alon » 01 אוקטובר 2007, 23:16

ה-מקמסטר איננו חנות (במובן המקובל) אלא סופרמרקט וירטואלי וכל אחד יכול להכנס ולקנות. אני לא זוכר כרגע מה קורה עם משלוח לארץ אבל בכל מקרה USADDRESS פותרים את הבעיה בעלות סבירה מאד. בעבר קניתי מהם במסגרת העבודה.
Alon
 
הודעות: 14
הצטרף: 17 אוגוסט 2007, 09:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־14 אורחים