שגם תוכל לצייר עליו או לעבוד עם בצק/פלסטלינה וגם תוכל לדפוק עליו עם כל מיני צעצועים.
אני מתלבט לגבי לוח השולחן, אם אעשה אותו מאורן, יש סיכוי שאם תדפוק עליו עם צעצוע קשיח ישארו שקעים בלוח. אם אעשה אותו מ- MDF יש צורך בציפוי הלוח וגם לעשות לו ציפוי במסגרת וזה לא יתאים לרגליים שאני מתכוון לעשות מאורן.
א. איזה עץ לדעתכם הכי מתאים/כדאי לעשות את הלוח?
ב. באיזה סוג צבע כדאי (אם בכלל) לצבוע את השולחן כך שיראה צבע העץ
אבל שלא יהיה לכה?
