עמוד 1 מתוך 1

מדריך להדבקת מסגרות בזוית 45 מעלות

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 17:21
על ידי Yoel.p
מצאתי מדריך לחיבור מסגרות ב-45 מעלות שאולי יעניין את חברי האתר.

לא ניסיתי עדיין אבל זה נראה טוב ואני מאמין שעשוי לעזור.

שם המדריך: דרך "חצי הגונה" להדבקת מסגרות.

תיאור קצר:
כל מי שניסה להדביק מסגרת בטח שם לב שהמסגרת לא אוהבת את הקליבה ו-"בורחת" ממרכוז (תמונה שניה). ההצעה היא להשתמש בשני מובילים שמוצמדים לדפנות המסגרת שרוצים להדביק (תמונה ראשונה) וכך אפשר לקבל זוית הדבקה נוחה. יש להשתמש בלמלה או בבסקוויט כל שהוא כדי לצמצם את דרגות החופש של המסגרת. אחת היתרונות הבולטים הוא האפשרות להדביק כל פינה לחוד, ולא צריך למהר ולמרוח דבק על כל הפינות בלחץ זמן.

קישור למדריך המלא:
http://www.sentex.net/~mwandel/workshop/miter.html

באתר של הבחור יש עוד מספר רעיונות נחמדים, שווה ביקור:
http://woodgears.ca/

Re: מדריך להדבקת מסגרות בזוית 45 מעלות

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 20:05
על ידי maamoon
החכמנו תודה

Re: מדריך להדבקת מסגרות בזוית 45 מעלות

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 20:17
על ידי bar tal
אחלה, אהבתי במיוחד את החצובות

Re: מדריך להדבקת מסגרות בזוית 45 מעלות

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 21:13
על ידי Dganit
הרעיון נהדר, תודה
גם האתר מלא רעיונות טובים
כן ירבו תגליות כאלו. חג שמח :lol:

Re: מדריך להדבקת מסגרות בזוית 45 מעלות

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 21:32
על ידי Yoel.p
במקור חיפשתי דרך לחבר תיבה ללא צורך בקנטים, כאשר לכל פאה יש פאזה של 45 מעלות.

החומר הוא ל-מ.ד.פ + פורניר, הרבה יותר זול לקנות פלטות מודבקות מראש עם פורניר מאשר פורניר בנפרד וחומר בנפרד. ההדבקה הזויתית הזו מגיע כצורך לחסוך בעלויות.

אני חושב שמצאתי דרך לעשות את זה בהתבסס על הפטנט של הבחור (תמונה מצורפת).

אולי אני מפספס כאן פתרון הרבה יותר פשוט לחבר 2 לוחות בזוית 45 מעלות?
(בסופו של יום זו אמורה להיות תיבה מרוברת באותו אופן)

תצורה נוספת

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 23:39
על ידי Yair Feldmann
עוד ורסיה של האביזר לחיבור המסגרת בזווית ישרה, שראיתי בספר כלשהו, ועובדת אצלי בנאמנות רבה.