עמוד 1 מתוך 1

סוף סוף אני מחובר

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2007, 23:07
על ידי roi
לאחר מאמצים רבים להיתחבר לא הועילו לכן ניכנסתי על שם של הבן שלי, מאז עברו כמעט שבועיים או יותר לכן לא ברחתי כמה מחברי הפורום היתקשרו ושאלו לאן נעלמתי ,אני כן ,אז כך עברו עליי כל הימיים הללו בעבודה קשה ,לסיים יום עבודה ולהמשיך עים 2 השולחנות לסלון אחד סיימתי בערב החג יהיו תמונות בקרוב והשני לפני סיים חסר רק ליטוש ולכה אני מקווה לסיים בקרוב ולהשיך בעוד פרוייקט חדש נב למשה אשל אים תוכל למסור לי עוד פעם את הסיסמה הישנה שלי אז אודה לך שלכם מיקי

Re: סוף סוף אני מחובר

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2007, 00:23
על ידי maamoon
יבורכו ידיך ומעשיך ויצא עצך חלק