עמוד 1 מתוך 1

בקשה להנחיות כלליות

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2007, 22:05
על ידי Nino
הי מאמון,

ברכות על ניהול הפורום החדש.

קראתי הרבה מאוד עצות שלך בנוגע לצבע, ואני מבין שיש הרבה מאוד אפשרויות, אבל כמו טבח מתחיל אשמח אם תוכל לתת לנו כמה מתכונים / פתרונות פשוטים לביצוע בבית, לצביעה ביד, מברשת, רולר, ספוג, ללא תנור, של חומרים סטנדרטיים, לדוגמא:

1. צביעה בצבע אטום, מט או מבריק, ע"ג סנדויץ ו/או עץ גושני
2. צביעת לכה מבריקה או מט על עץ גושני
3. שיטות טובות לצביעת אורן
ובטח יש עוד המון...

חשוב שתסביר שלב שלב, החל מהכנת החומר לצביעה, ועבור בכמה שפחות שלבים וכמה שיותר הסברים על כל שלב כולל הכנת החומרים, הסוגים והיישום שלהם.

ואל תדאג, כנראה שלא תייצר פה מתחרים :(

תודה מראש,
נינו

Re: בקשה להנחיות כלליות

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2007, 00:22
על ידי maamoon
וואוו
מלאכה מרובה,
אשמח לעשות את זה, אבל לזה צריך להגדיש המון זמן
אני מתכנן עכשיו טיול עוד שבועים לרומה , אשמח לעשות ולעסוק בעוד מאמרים סביב העניינים האלה שאחזור, אם יש שאלות ספיציפיות אני אשמח לענות, אני חושב ויש לי רשימה של מאמרים על הנושא העניין הוא שאני משקיע יותר זמן בלהכין לטיול עכשיו, אז סבלנות ידידי,
טבח טוב מתחיל את הלימודים בלאכול
ולהרגיל את הלשון שלו לטעמים, והדבר דורש שנים
אז סבלנות

הגם במאמונים נפלה שלהבת

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 20:04
על ידי bar tal
כולם נוסעים....
תהנה

Re: הגם במאמונים נפלה שלהבת

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 20:09
על ידי maamoon
תודה

Re: יא מאמון

הודעהפורסם: 30 ספטמבר 2007, 23:25
על ידי maamoon
האטלקית שלי????? יש לי ערביה ואני לוקח אותה איתי