עמוד 1 מתוך 2
Drawer Chest - תחילתה של ארונית מגירות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 19:46
על ידי Pini Gold
הואיל ואני יודע שלפורום זה ניתן להציג גם חצאי עבודות, אני שמח להציג כאן את תחילתה של ארונית המגירות המיועדת לאיחסון חולצות. ממדים במ"מ רוחב 900, גובה 870 עומק 500. דפנות עשויות מקורות בוק בעובי 25 מ"מ מחוברים סין / גרז, ובהם מוחדרים פנלים 10 מ"מ סדביץ מודבקים ב"גורילה". משטח עליון MDF.
תגמיר - סנדינג סילר + ליטוש, 2 שכבות פוליאור משי מיושם במברשת עם ליטוש קל ביניהם. ולבסוף שטיפה ב TURTLE WAX למכוניות.
הכל יחד עד עכשיו 27 שעות עבודה (ללא זמן ייבוש).
הארונית תיהיה מוגבהת ותכיל 3 מגירות זהות שינועו על מסילות BLUM פשוטות.
עתה אני מוריד מידות סופיות למגירות.
Re: Drawer Chest - תחילתה של ארונית מגירות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 19:53
על ידי maamoon
בלבלת את כול שלבי העבודה אבל יצא יפה
יפה
Re: Drawer Chest - למאמון

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 20:01
על ידי Pini Gold
מאמון - תודה. מקווה שהצבע יחזיק מעמד שנים רבות. אם לא - נעשה דיסטרסינג ואז יהיה - מ ה מ ם.
שידת מגירות..

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 20:56
על ידי iavihay
פיני, שידה יפיפיה..

Re: Drawer Chest - תחילתה של ארונית מגירות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 21:05
על ידי zigi
פיני, עבודה יפה ביותר, אתה גורם לנו לקנא בעבודותיך, הלואי ואגיע לרמות הביצוע והדיוק שלך.
Re: Drawer Chest - למאמון

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 21:48
על ידי maamoon
לכל בעייה יש פתרון
Re: Drawer Chest - תחילתה של ארונית מגירות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 22:53
על ידי harel
נראה מבטיח... רק 2 הבהרות לבורים שביננו:
מה הכוונה "מודבקים בגורילה"?
וכן מה תרומתו של הטרטל ווקס? אתה מתכוון למשחה?
Re: Drawer Chest -גורילה

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 23:21
על ידי shmulik
הגורילה לוחצת את הפנלים במקום הקליבות המסורתיות
אבל ברצינות שם של יצרן דבקים
http://gorillaglue.com/home/gorilla-glue.aspx
ארונית ארונית

פורסם:
25 ספטמבר 2007, 00:28
על ידי Daniel Ron
עבודה יפה מאוד, נקייה, צבועה כמו בתנור, ורואים שגם מאוד מדוייקת.
יפה מאוד.
גם לך יש חדר עבודה מוכן ומסודר?
Re: יש לי תא איחסון לכילים וגם חניה

פורסם:
25 ספטמבר 2007, 09:06
על ידי Pini Gold
לרכב. וכשמתאפשר - מרשים לי לעבוד בחניה.
חגשמח.
פ. גולד