עמוד 1 מתוך 2
שולחן נגרות

פורסם:
22 ספטמבר 2007, 21:00
על ידי harel
בין יתר התוכניות אני מעוניין לבנות עמדת עבודה עם שולחן רציני יותר מהצעצוע שיש לי היום. לבנות שולחן אני מאמין שאסתדר, אבל אני מחפש אינפורמציה לגבי מלחציים לשולחן. איפה אפשר למצוא בארץ מלחציים קבועים ובמחיר שפוי? משהו בסגנון הזה..
http://www.leevalley.com/wood/page.aspx ... 41661&ap=1
או זה..
http://www.woodcraft.com/family.aspx?FamilyID=4875
מושיק, יאיר, אביחי, אלי, יוסי??!!!

פורסם:
23 ספטמבר 2007, 22:09
על ידי harel
כלום??

Re: מושיק, יאיר, אביחי, אלי, יוסי??!!!

פורסם:
23 ספטמבר 2007, 23:11
על ידי yossi
מצטער שאינני יכול לסייע בתחום הזה
Re: מושיק, יאיר, אביחי, אלי, יוסי??!!!

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 00:30
על ידי idomohar
אם אתה מזמין אני מצטרף אליך ונחסוך אולי ככה קצת במשלוח...
באמת שאני בספק אם תמצא מוצר כזה בארץ. האפשרות הסבירה היא לפרק שולחן ישן... זה כבר אפשר למצוא...
Re: שולחן נגרות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 03:04
על ידי javali
מצטער, אין לי מושג איפה יש דברים כאלו בארץ.
אם יש לך (או למישהו בסביבתך) מחרטה אתה יכול לחרוט הברגות בעץ.
בהצלחה
Re: שולחן נגרות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 11:49
על ידי Yair Feldmann
צריכים להתרגל לזה שאנחנו מדינה קטנה, ולא הכל זמין בחנות הקרובה, או בכלל. נראה לי שהמוצא היחיד הוא האינטרנט. גם בארה"ב הגדולה אתה חייב להיות בר-מזל שחנות כזו תהיה קרובה אליך - או שאתה פונה, כמונו, לאינטרנט.
Re: שולחן נגרות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 22:17
על ידי Alex Milch
יש כזה דבר וסוג נוסף שישנו ברשותי, נקנה אצל "שזר" בשד' ההסתדרות בחיפה
Re: שולחן נגרות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 22:18
על ידי harel
אשמח לעוד פרטים ואם אפשר תמונה, כמה עלה? לפני כמה זמן? תודה.
Re: שולחן נגרות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 22:45
על ידי Alex Milch
הסוג שבראש העמוד נמצא ברשותי, משמש אותי לעבודות "ניידות" כיוון שהוא בעל בורג הידוק לחיבור על שולחן, זה חוץ משולחן Hofmann-Hammer שמשמש אותי לעבודות הרציניות. שים לב לפריטים היותר רציניים שהבנתי אתה מעונין.
בענין המחיר-קרה כל כך מזמן שזה לא רלוונטי.
http://www.knighton-tools.co.uk/acatalog/Woodworkers_Vices_Record.html
Re: שולחן נגרות

פורסם:
24 ספטמבר 2007, 23:31
על ידי gilamo
אם אתה מעוניין בסוג השני כמו של sandor47
תוכל להזמין אצל טכנו יורם, אני קניתי ממנו "10 ב 450 ש"ח