חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שולחן נגרות

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שולחן נגרות

הודעהעל ידי harel » 22 ספטמבר 2007, 21:00

בין יתר התוכניות אני מעוניין לבנות עמדת עבודה עם שולחן רציני יותר מהצעצוע שיש לי היום. לבנות שולחן אני מאמין שאסתדר, אבל אני מחפש אינפורמציה לגבי מלחציים לשולחן. איפה אפשר למצוא בארץ מלחציים קבועים ובמחיר שפוי? משהו בסגנון הזה..
http://www.leevalley.com/wood/page.aspx ... 41661&ap=1

או זה..
http://www.woodcraft.com/family.aspx?FamilyID=4875
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

מושיק, יאיר, אביחי, אלי, יוסי??!!!

הודעהעל ידי harel » 23 ספטמבר 2007, 22:09

כלום?? :shock:
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מושיק, יאיר, אביחי, אלי, יוסי??!!!

הודעהעל ידי yossi » 23 ספטמבר 2007, 23:11

מצטער שאינני יכול לסייע בתחום הזה
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: מושיק, יאיר, אביחי, אלי, יוסי??!!!

הודעהעל ידי idomohar » 24 ספטמבר 2007, 00:30

אם אתה מזמין אני מצטרף אליך ונחסוך אולי ככה קצת במשלוח...
באמת שאני בספק אם תמצא מוצר כזה בארץ. האפשרות הסבירה היא לפרק שולחן ישן... זה כבר אפשר למצוא...
idomohar
משתמש ותיק
 
הודעות: 47
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:50

Re: שולחן נגרות

הודעהעל ידי javali » 24 ספטמבר 2007, 03:04

מצטער, אין לי מושג איפה יש דברים כאלו בארץ.

אם יש לך (או למישהו בסביבתך) מחרטה אתה יכול לחרוט הברגות בעץ.

בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

Re: שולחן נגרות

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 24 ספטמבר 2007, 11:49

צריכים להתרגל לזה שאנחנו מדינה קטנה, ולא הכל זמין בחנות הקרובה, או בכלל. נראה לי שהמוצא היחיד הוא האינטרנט. גם בארה"ב הגדולה אתה חייב להיות בר-מזל שחנות כזו תהיה קרובה אליך - או שאתה פונה, כמונו, לאינטרנט.
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: שולחן נגרות

הודעהעל ידי Alex Milch » 24 ספטמבר 2007, 22:17

יש כזה דבר וסוג נוסף שישנו ברשותי, נקנה אצל "שזר" בשד' ההסתדרות בחיפה
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: שולחן נגרות

הודעהעל ידי harel » 24 ספטמבר 2007, 22:18

אשמח לעוד פרטים ואם אפשר תמונה, כמה עלה? לפני כמה זמן? תודה.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: שולחן נגרות

הודעהעל ידי Alex Milch » 24 ספטמבר 2007, 22:45

הסוג שבראש העמוד נמצא ברשותי, משמש אותי לעבודות "ניידות" כיוון שהוא בעל בורג הידוק לחיבור על שולחן, זה חוץ משולחן Hofmann-Hammer שמשמש אותי לעבודות הרציניות. שים לב לפריטים היותר רציניים שהבנתי אתה מעונין.
בענין המחיר-קרה כל כך מזמן שזה לא רלוונטי.http://www.knighton-tools.co.uk/acatalog/Woodworkers_Vices_Record.html
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: שולחן נגרות

הודעהעל ידי gilamo » 24 ספטמבר 2007, 23:31

אם אתה מעוניין בסוג השני כמו של sandor47
תוכל להזמין אצל טכנו יורם, אני קניתי ממנו "10 ב 450 ש"ח
סמל אישי של המשתמש
gilamo
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
מיקום: כפר יונה

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־5 אורחים