|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי harel » 23 ספטמבר 2007, 22:09
כלום?? 
-

harel
- סופר משתמש
-
- הודעות: 990
- הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49
על ידי yossi » 23 ספטמבר 2007, 23:11
מצטער שאינני יכול לסייע בתחום הזה
-
yossi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 702
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29
-
על ידי idomohar » 24 ספטמבר 2007, 00:30
אם אתה מזמין אני מצטרף אליך ונחסוך אולי ככה קצת במשלוח...
באמת שאני בספק אם תמצא מוצר כזה בארץ. האפשרות הסבירה היא לפרק שולחן ישן... זה כבר אפשר למצוא...
-
idomohar
- משתמש ותיק
-
- הודעות: 47
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:50
על ידי javali » 24 ספטמבר 2007, 03:04
מצטער, אין לי מושג איפה יש דברים כאלו בארץ.
אם יש לך (או למישהו בסביבתך) מחרטה אתה יכול לחרוט הברגות בעץ.
בהצלחה
-

javali
- סופר משתמש
-
- הודעות: 222
- הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
- מיקום: אדלייד, אוסטרליה
על ידי Yair Feldmann » 24 ספטמבר 2007, 11:49
צריכים להתרגל לזה שאנחנו מדינה קטנה, ולא הכל זמין בחנות הקרובה, או בכלל. נראה לי שהמוצא היחיד הוא האינטרנט. גם בארה"ב הגדולה אתה חייב להיות בר-מזל שחנות כזו תהיה קרובה אליך - או שאתה פונה, כמונו, לאינטרנט.
-

Yair Feldmann
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1335
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
- מיקום: רעננה
על ידי Alex Milch » 24 ספטמבר 2007, 22:17
יש כזה דבר וסוג נוסף שישנו ברשותי, נקנה אצל "שזר" בשד' ההסתדרות בחיפה
-

Alex Milch
- סופר משתמש
-
- הודעות: 4665
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
- מיקום: חיפה
-
על ידי harel » 24 ספטמבר 2007, 22:18
אשמח לעוד פרטים ואם אפשר תמונה, כמה עלה? לפני כמה זמן? תודה.
-

harel
- סופר משתמש
-
- הודעות: 990
- הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49
על ידי gilamo » 24 ספטמבר 2007, 23:31
אם אתה מעוניין בסוג השני כמו של sandor47
תוכל להזמין אצל טכנו יורם, אני קניתי ממנו "10 ב 450 ש"ח
-

gilamo
- משתמש ותיק
-
- הודעות: 77
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
- מיקום: כפר יונה
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־5 אורחים
|