גמר חתימה טובה לכל חברי הפורום
מצטער ומבקש סליחה ומחילה אם אי פעם פגעתי במי מכם...
שתהיה שנה טובה, וגמר חתימה טובה לכם, לכל עם ישראל, ולכל העולם.
שתהיה שנה טובה, וגמר חתימה טובה לכם, לכל עם ישראל, ולכל העולם.
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/