מצטער ומבקש סליחה ומחילה אם אי פעם פגעתי במי מכם...
שתהיה שנה טובה, וגמר חתימה טובה לכם, לכל עם ישראל, ולכל העולם.
גמר חתימה טובה לכל חברי הפורום
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
גמר חתימה טובה לכל חברי הפורוםמצטער ומבקש סליחה ומחילה אם אי פעם פגעתי במי מכם...
שתהיה שנה טובה, וגמר חתימה טובה לכם, לכל עם ישראל, ולכל העולם.
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־12 אורחים | |||||