לא נותן לי לצאת, המנוול
בוקר טוב משה
אני מנסה לצאת , ע"י לחיצה למעלה על " התנתק (bar tal)
וזה מעביר אותי למסך ביזארי (הכתובת היא: http://www.nagaroot.com/logout
והמסך טוען שאינני מורשה לגשת לעמוד זה , גישה חסומה)
מצ"ב copy
אני מנסה לצאת , ע"י לחיצה למעלה על " התנתק (bar tal)
וזה מעביר אותי למסך ביזארי (הכתובת היא: http://www.nagaroot.com/logout
והמסך טוען שאינני מורשה לגשת לעמוד זה , גישה חסומה)
מצ"ב copy