עמוד 1 מתוך 1

לא נותן לי לצאת, המנוול

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 09:26
על ידי bar tal
בוקר טוב משה
אני מנסה לצאת , ע"י לחיצה למעלה על " התנתק (bar tal)
וזה מעביר אותי למסך ביזארי (הכתובת היא: http://www.nagaroot.com/logout

והמסך טוען שאינני מורשה לגשת לעמוד זה , גישה חסומה)
מצ"ב copy

Re: לא נותן לי לצאת, המנוול

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 09:30
על ידי bar tal
הבעייה היחידה עם זה היא שאח"כ אני לא יכול להשתמש בפונקציה של קריאת הוד' אחרונות...

אם היה אפשר להעלות הוד' מתאריך (או טווח) אז לא ההיתי מטריד אותך - לא מפריע לי להיות מחובר כל הזמן

גם אני לא מצליח להתנתק...

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2007, 21:10
על ידי harel
מזל שלא הפוך... :D

Re: גם אני לא מצליח להתנתק...

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2007, 21:17
על ידי Dganit
גם לי הייתה בעייה כבר מספר ימים, בנוסף גם לא הצלחתי לשלוח הודעות, כרגע התחברתי דרך Firefox ולא דרך ה-explorer והבעייה נפתרה זמנית

Re: גם אני לא מצליח להתנתק...

הודעהפורסם: 23 ספטמבר 2007, 01:22
על ידי Daniel Ron
למה אתה חושב אני מחובר באופן קבוע?

אותה בעיה.

משה כתב לי שהוא מודע לבעיה והוא מנסה לתקן, נחזיק לו אצבעות. :roll:

אני לא יודע עד כמה אתם מבינים במה כרוך התפקיד של משה

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2007, 13:08
על ידי bar tal
אז אני כבר יכול להכנס לפורום, ועכשיו שוב לא מצליח לצאת ממנו...

תודה לך משה על שהחזרת אותי למפה... :wink: (על העזרה)