עמוד 1 מתוך 1

מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 12:27
על ידי benny
לא ברור לי מה בונים קודם: קירות בנפרד ואז מחברים ביניהם ואיך? או קודם בונים שלד ואז מצפים אותו?

מועדים לשמחה
בני[/img]

Re: מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 14:08
על ידי bar tal
קודם הקונסטרוקציה/שלד, בדר"כ גם מעץ שונה- יותר מסיבי, פחות יקר....
אח"כ הקירות כציפוי.

נו באמת... אף פעם לא בנית סוכה :lol:
בהצלחה