עמוד 1 מתוך 1

פירמידות

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 09:28
על ידי max63
רעיון פשוט אבל מאוד שימושי המשמש לצביעת חלקים. רבים פשוט לוקחים לוח ומעבירים דרכו מספר מסמרים, אבל בשיטה הזו ניתן להזיז את הפירמידות לכל תצורה רצויה.
אה כן, למי שעדיין תוהה, זה מיועד לתמיכה מתחת לחלק שרוצים לצבוע אבל עדיין מחכים לתחתית שתתייבש.
[מעניין כמה הם יציבים. המממממ]

http://www.leevalley.com/wood/page.aspx ... 21&p=57821[url][/url]

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 14:35
על ידי bar tal
יציב באותה מידה של מסמרים- תלוי כמה תשים, אבל בכנות נראה לי מיותר- לא מצליח להבין מהו היתרון היחסי למשתמש (לחברה זה ברור- עוד מוצר , עוד מכירות...

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 19:30
על ידי maamoon
היתרון זה חסכון בזמן

שיש לך פרויקט קטן שאתה מעוניית להפוך לפני שהדופן התחתונה התייבשה ולצבוע את החלק העליון ,

אבל אני בעד לחקות ולעשות את שני הצדדים 100% עם כמה זמן שצריך

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 23:19
על ידי bar tal
אני לא מבין מאמון
זה לא שאתה דופק מסמרים במוצר והופך אותו, יש לך קבוע
(בחדר צבע) -לכל אחד יש בבית... :lol:
לוחות עם מסמרים, וגם מספר לייסטים ממוסמרים, וכשאתה צובע אתה מניח אותם כבסיס שעליו תהפוך את המוצר.
אז לא ברור לי עניין החסכון בזמן...

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 00:25
על ידי maamoon
עניין החסכון בזמן הוא
יש לייסת עם מסמרים שאתה משתמש בו כאשר: אתה צובע שני צדדים ולא רוצה ממש לחכות עד שהצד הפנימי (הפחות נראה) יתיבש אז אתה צובע מחקה 5 דקות ליבוש ממש חלקי והופך את הפריט וצובע צד שני ונותן לו זמן יבוש מלא...

וכך חסכת בזמן את לחקות לצד הפנימי עד יבוש מלא

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 09:08
על ידי bar tal
מאמון, ברור לי יתרון הזמן, אבל אתה ענית שהיתרון היחסי של פרמידה על מסמרים הוא זמן.... את זה לא קלטתי, ואולי זה פשוט אי הבנה מצד שנינו.

אין יתרון של הפרמידה על לוחות ממוסמרים (אולי תופס פחות מקום באיחסון...שולי לדעתי)

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 10:12
על ידי maamoon
בהשוואה בין מסמרים ופרמידות :
בזמן : אין יתרון
מסמרים יש להם ראש יותר קטן אני מניח ולכן משאירות פחות סימן
פרמידות מפרסטיק אולי החומר מיועד לצבע , לעומת מסמרים מברזל שיכולות לעשות בעיה בצבעי מים\אקרילים על בסיס מים

בהשוואה בין השיטה מסמרים\פלסטיק ללא להשתמש בהם ולהשאיר את הדברים להתייבש בזמן שלהם , אז אני מעדייף לתת לדברים להתייבש לאט ונכון ולא מסמרים\פרמידה

Re: פירמידות

הודעהפורסם: 23 ספטמבר 2007, 11:30
על ידי bar tal
ובקיצור " שאנטי שאנטי", יעני לתת לדברים ת'זמן...